Re: setup do kart ne2000

Autor: Tomasz Dwornicki (agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 21:09:50 MET DST

Stawiam na Genius'a, jak nie znajdziesz do niej setupa to napisz podesle ci
do dwoch modeli ale nie daje gwarancji bo one maja tak ze czasem
rozniace sie o jedna literke w nazwie karty maja skrajnie rozne setup'y.
Jak zaczynaja sie od 80 to takei oznaczenie stosowal wlasnie Genius (nie
pytaj mnie kto to robi bo firma sie tak podpisuje, plastikowe pudelko
dyskietka i papierek o sladowej zawartosci)

 Agrest >> Tomasz Dwornicki >> Politechnika Slaska Wydzial Elektroniki
>>> e-mail:agrest_at_zeus.polsl.gliwice.pl
>>> http://www.polsl.gliwice.pl/~agrest
       ** Pozwol by dobry wiatr prowadzil Cie przez Swiat **