(no subject)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 20:17:41 MET DST

>Ja osobiscie nie narzekam. Moja osobista plyta to HOT557. Zmartwil mnie
>jednak ten zazarty atak na plyty Shuttle. Skladalem jeszcze dwa komputery=
>HOT557 i jeden z HOT553 i szczegolnie cenie ja z to, ze ruszyly bez
>problemow z K5/75 puszczonymi na 90Mhz. =

Niestety Shuttle sa nieprzewidywalne - zdarzaja sie calkiem przyzwoite
partie, dzialajace calkiem poprawnie (choc oczywiscie nadal im daleko
chociazby do ASUSa), ale sa partie, przy ktorych mozna dostac bialej
goraczki, bo co plyta to zachowuje sie inaczej. Niestety czasem MUSZE
zlozyc w ciagu dnia 12-15 komputerow i przekazac je wieczorkiem do
handlowcow zeby wlaczyli do wygrzewania. W sytuacji gdy przez plyte musze
nad kazdym z zestawow spedzic dodatkowa godzine, nie dziw sie, ze taka
jest moja reakcja. Zwlaszcza gdy posrod plyt z jednej dostawy sa np. 4ry
rodzaje rozniace sie juz wzrokowo, z czego polowa sie zachowuje inaczej
niz powinna... A niestety nieraz wychodzilem z firmy nad ranem bo ni
cholery nic nie chcialo dzialac. Z ASUSkami nigdy takich problemow nie
bylo. Byc moze faktycznie za duzo wymagam od sprzetu, ale chyba cos w tym
jest. Ostatnio nie ma wlasciwie wcale reklamacji samego sprzetu. Jesli
cos sie psuje to wymieniam prawie od reki albo calkiem od reki. Bo mam
sprzet dobrej klasy od dobrego dystrybutora i wiem ze nie bedzie
problemu. Poza tym awaryjnosc znacznie spadla, a wiekszosc reklamacji
dotyczy reinstalacji win95, tego ze ktos namieszal w configu, biosie,
driverach.... Zreszta sam dobrze wiesz jak zdolni sa kochani uzytkownicy
;))

karpio