Re: Nowy Windows 95 problemy

Autor: Marek Adamski (hax_at_medianet.com.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 11:24:22 MET DST

Proponuje uruchomic z dyskietki bacza:

c:\
c:\dos\attrib -a -r -s -h io.sys
c:\dos\attrib -a -r -s -h winboot.sys
ren io.sys io.dos
ren winboot.sys io.sys
c:\dos\attrib +a +r +s +h io.dos
c:\dos\attrib +a +r +s +h io.sys

Nie nalezy robic sysa, bo traci sie stara wersje DOSa

Microsyf sie zastrzega ze uruchamianie poprzednie wersji systemu DOS w tej
wersji W95 nie dziala (patrz ktorys plik txt). Fakt, nie dziala , ale
niedoswiadczony user moze dostac zawalu gdy mu zniknie caly dysk. Blad jest
wiec ewidentny, nalezy czekac na bicie sie w piersi Bila G.
Nie usprawiedliwia Microsyfu nawet to ze W95B sa tylko w wersji OEM ==> nie
powinno byc na dysku starego DOSa.

Marek Adamski
hax_at_medianet.com.pl

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl> napisał(a) w artykule
<1BD77C33375_at_elza.xyz.lublin.pl>...