Re: os/2: to be or not...

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 10:01:01 MET DST

Gregorio Kus wrote:

> to zreszta nic dziwnego zarowno uzytkownicy unixow nie maja z reguly
> nic przeciwko sprobowaniu OSa, jak i uzytkownicy OS/2 chetnie
> poszerzaja sobie horyzonty o linuxa. Tylko uzytkownicy windows
> otwieraja swoje okna na microsoft i mysla ze otwarli je na caly swiat.

Może po prostu mają dość aplikacji pod Windows i nie muszą już szukać
innego systemu. Mają też dość grup newsowych o własnym systemie i nie
muszą się produkować na innych :-)

(To tylko taka myśl, że wszystko można zinterpretować na dwa sposoby - a
akurat Gregorio w tym jest niezły ;->)

PS. Wiem, że "pecet" jest grupą neutralna systemowo. Sam w końcu
zaproponowałem tę grupę.

Pozdrowienia dla OS/2-owców i Linuxowców. Nie przejmujcie się, może
kiedyś w końcu wyjdzie na Wasze.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland