Re: Kopiowanie plyt CD

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 21 Apr 1997 - 09:03:59 MET DST

Marcin.C.Misztal_at_imul.uni.lodz.pl wrote:
> Szukam sposobu na kopiowanie plyt CD na poziomie struktury (jak
>diskcopy), a nie na poziomie plików. Posiadam nagrywarke CDD2600
>Philipsa, W95 z oprogramowaniem Gear & EasyCD.
>
>EasyCD daje taka mozliwosc ale gdy sie ma drugi naped SCSI.
>Wystarczyloby aby program robil zrzut istniejacego dysku w postaci
>pliku ISO.
>

>Marcin C. Misztal

prostactwo: easy-cd : recorder - read , i zrzucasz do pliku.
musisz miec gdzies 700 miejsca. potem recorder - write,
i wpychasz ten plik na cd-r . wczesniej sie upewnij
jak byla oryginalnie zamknieta plytka. srebrne wytloczki
sa zamykane jako CDROM . a nagrywane to juz roznie. albo
jako CDROM, albo CD-XA/CDROM . Ja zle zamkniesz, to na niektorych
typach czytnikow nie bedziesz mogl odczytac tej plyty.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |