Re: Zalety newsow [Re: W sprawie wypisywania z listy]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 21:06:47 MET DST

On Sun, 20 Apr 1997 18:25:07 +0200 (CEST), Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Dla mnie najwazniejsze sa trzy:
>1. Newsy moge czytac tylko od czasu do czasu, bez koniecznosci
>wypisywania sie z listy w obawie, ze mi sie skrzynka zapcha.

nie mam tego problemu

>2. 'Threading', czyli porzadkowanie watkow. Chociaz w grupie
>sprzezonej z mailinglista i tak go diabli biora :(

sortuje po subjectach i mam circa to samo

>3. Latwiejsze rozroznienie miedzy tekstem z listy (ktory mozna
>zignorowac) a prywatnym mailem (na ktory wypada odpowiedziec)

Co to znaczy latwiejsze?
jak sie zapisuje na jakas mailingliste otwieram dla niej od razu
folder i filtr ktory przerzuci mi poczte z tej mailinglisty
z InBox'u do przeznaczonego dla niej folderu.
W InBoxie zostaje mi zawsze tylko poczta bezposrednio adresowana
do mnie (a i to nie cala, bo stali korespondenci tez maja swoje
foldery).

>A najwazniejsza wada to brak porzadnego off-line readera chodzacego
>w trybie PM, w zwiazku z czym uzywam Forte Agenta i moge byc przez
>kogos ogladajacego naglowki newsow wziety za windziarza :-)
>Z nadzieja w sercu czekam na PMINews...

tez...
(ze wzgledu na niektore interesujace mnie grupy bez bramek pocztowych)

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi