Dos4GW i Borland

Autor: Piotr Ziemak (hps_at_wsrp.siedlce.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 16:31:50 MET DST

Czesc!

Sorry, ze troche nie na temat listy 'pecet', ale szukam pomocy, a z innych
list nie otrzymalem odpowiedzi. Mam nadieje, ze ktos zechce mi pomoc.

Mam następujący problem: co zrobic aby pod WIN w oknie Dos'a po zaladowaniu
Dos4/GW dawaly sie uruchomic narzedzia Borlanda (np TLINK.EXE), a
ogolniajac, aby dzialal Power-Pack (Borlanda). Pod 'czystym' Dos'em nie ma
problemow. Tak 'na pierwszy rzut oka', wystepuja jakies roznice w sposobie
alokacji pamieci, ktore nie sa akceptowane przez WIN (95 i 3.11).

Za kazda pomoc z gory dziekuje i pozdrawiam.
Piotr Ziemak