Re: Eudora....

Autor: John Doe (jd_at_paradise.net)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 11:04:19 MET DST

On 20 Apr 1997 02:37:57 +0200, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) wrote:

> [...]

Eudora Pro 3.0

1. Ściągnij Eudorę Pro 3.0 Demo (np. www.windows95.com sekcja Mail
Clients)

2. Po ok. 24 dniach zaczniesz otrzymywać przy starcie programu
komunikat, że już niedługo program (a raczej jego dość istotne
funkcje) przestaną działać.

3. Nadszedł czas na porządki w rejestrze:
Usuń klucz HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Notepad. Zapewniam, że
Notepad go do niczego nie potrzebuje.

4. Zamknij oczy i poproś ładnie Stwórcę żeby Eudora Pro Demo działała
jeszcze 30 dni.

5. Raz na miesiąc rób porządek w rejestrze i módl się a będziesz mógł
używać Eudory Demo dowolnie długo. Co zresztą, do cholery, jest
nielegalne i sprzeczne z warunkami licencji, na które się zgadzasz
przy instalacji programu.

Pamiętaj jeżeli to zrobisz będziesz piratem !!!

P.S.

Na sieci można znaleść pliki od Eudory Pro 3.01, które po nadpisaniu
tych z wersji demo likwidują potrzebę porządków w rejestrze, ale
wówczas przestaje działać kontrola pisowni.