Re: Jak wylaczye Plug and Play na karcie Sound Blaster 32 PnP

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 03:02:44 MET DST

On Thu, 17 Apr 1997 07:44:47 +0200 (CEST), RoMan Mandziejewicz wrote:

>Swojego SB16P&P OEM odpalalem na plycie bez P&P i na dokladke nie
>majac nawet ICM, ktory umozliwia w ogole zainstalowanie driverow
> - naklalem sie, nameczylem, naszukalem i znalazlem - CTCM -
>naprawde robi to prawidlowo.

jak juz pisalem - nie ronbi prawidlowo.
Upieral sie ze jak mam COM3 to z pewnoscia na IRQ4,
nie chcial absolutnie przyjac do wiadomosci ze moze byc gdzie indziej
a byl na IRQ5 gdzie CTCM upieral sie dawac przerwanie SB16 z oczywistymi
skutkami.

Grego

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi