Re: pamiec

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 06 Apr 1997 - 20:20:32 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) writes:

> Pisałem już o tym samym prawie rok temu ;)
> Chodzi zapewne o to że ten SIMM jest dwustronny a ta płyta takich nie
> bierze :(
> Musisz niestety iść tam gdzie kupowałeś pamięć i zażądać jesnostronnej
> :(
> Poza tym 486 SX na długie simy to jakaś wyjątkowa egzotyka ...

Ciekawe skad plyta ma wiedziec, ze dany SIMM jest dwustronny...

Poza tym, SIMMy 16MB sa jednobankowe (czy jak to sie tam nazywa),
podobnie jak np. 4MB, a w odroznieniu od np. 8MB.

Moze po prostu ta plyta nie obsluguje 16MB SIMMow? Moze jakas specyfikacja
sie zmienila - kiedys widzialem taka plyte ktora niby miala obslugiwac
wieksze SIMMy, ale byla wczesniejsza od nich - kto wie?

--
Krzysztof Halasa