Re: Pomocy! Monitor - karta grafiki

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 20 Apr 1997 - 00:08:38 MET DST

Dnia 19 Apr 97 Tomasz Polus napisał(a) co następuje:

> Kupiłem sobie nową kartę graficzną: S3 Virge 3D z 2 MB EDO firmy
> DataExpert, wpakowałem w slot PCI, a tu cholera nie mogę zobaczyć
> obrazka w rodzielczości 800x600, 1024x768... Niższe działają (oraz
> 1024x768 w trybie interlaced). Myślałem o tym, że to wina mojego
1024x768 NI, to raczej nie pójdzie na tym monitorze...

> Po prostu ekran zaczyna wariować, co by oznaczało, że częstotliwość
> odświeżania ekranu jest zła. Ale dlaczego wcześniej wszystko
> grało?!!!!!!
Prawdopodobnie częstotliwość odświeżania poziomego ustawiana przez kartę nie
odpowiada dokładnie temu, co monitor akceptuje. To było i jest zmorą posiadaczy
monitorów fixed-frequency. Ponieważ teraz za standard przyjmuje się cyfrowe
multisync-i, więc producenci przyjmują, że monitor sam się dopasuje.
A rada chyba tylko jedna - zmienić monitor...

[...]
> Na wszelki wypadek podaję parametry monitora:
[...]
> POWER INPUT: Voltage: 110 ~ 240 VAC
> Frequency: 50/60 Hz
> CURRENT RATING: 1 A
> POWER CONSUMPTION: 75 W (max.)
> DIMENSIONS (HxWxD): 365x356x390 mm
> WEIGHT: 14 kg
> OPERATING TEMP.: 10 C ~ 35 C
> HUMIDITY: 8 % ~ 80 % (non-condensing)
> STORAGE TEMP.: 0 C ~ 65 C
> ALTITUDE: up to 7,000 ft.

A jakiego koloru ma obudowę? Bo może to ma jakieś znaczenie?

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html