Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_igo23.igo.wroc.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 17:17:27 MET DST

stach_at_amk.rmnet.it wrote:

> Smacznego :-)))) Nie robilem porownan ale widzialem
> w dzialaniu program (duza hurtownia) napisany pod CLARION'em.
> Znacznie mniejsze exe i szybciej dzialal niz Clipper'owe
> wynalazki, ktorych to mam pelno na sieci :-)))

Nie mieszaj Clippera z FoxPro. To są całkowicie inne rzeczy, tylko
genetycznie podobne. FoxPro jest wydajnościowo całkiem niezły, jak
dotąd wydaje mi się, że jest w ścisłej czołówce. Clipper i inne
wypadają.

Pamięć - niestety, wymaga. Ale użyję tu magicznego słówka 'skalowalny'.
Dla 30 rekordów baza w TPascalu wydaje się faktycznie lepsza, ale co
ten 30 KB programik pocznie, jak baza danych przekroczy 100 MB? 200?
W FoxPro, o ile nie zrobiło się dużych błędów w projekcie i
przeczytało zalecenia, to nie powinieneś zauważych spadku komfortu
pracy.

A 386 i 4 MB RAM... A na czym ten MDOS chodzi z tymi wszystkimi
terminalami? Na XT? Bez żartów...

    Artur "Archie" Bartnicki              work: (0-71) 48 81 93
    mailto:archie_at_igo23.igo.wroc.pl       home: (0-71) 21 92 71