Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 18:36:06 MET DST

RoMan Mandziejewicz wrote:

> Jaroslaw Lis wrote:
>
> [...]
>
> Zapomnij. Trzeba by sie bardzo starac _zle_ napisac program w Foxie, zeby byl
> wolniejszy.

Niekoniecznie trzeba sie starac :-)
Przenosilem kiedys swoj FK z Clippera na Foxa 2.6. Pierwsza wersja,
powstala z rekompilacji zrodel clipperowych (wiele pliczkow indeksowych
z kluczami po kilku polach do jednego DBF-a, procedurki z petlami
do realizacji prostych zapytan) byla pod kazdym wzgledem gorsza od
pierwowzoru. Musialem 1/2 kodu napisac od nowa, z uzyciem CDX-ow
i zapytan SQL-a, wtedy dopiero Fox 'pokazal lwi pazur'. A zrodla
tez sie o polowe mniejsze zrobily...

OSciski

G.