Re: USR Sportster 33,600 - pomocy !!!!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 16:38:28 MET DST

>ja sie lacze od 21.6k do 28.8k (przy modemie 33.6k), ale zawsze potem
>mam tranfer 33.6 bardzo stabilny. wiec chyba to z jaka predkoscia
>zostalo wynegocjowane polaczenie nie ma wplywy na szybkosc transmisji
>podczas calej sesji.<rs>

Szczerze mowiac to co wyswietla modem po CONNECT w przypadku V34
niezupelnie ma zwiazek z poniejszymi faktycznimi parametrami transmisji.
Zwykle modemiki po jakims czasie "wskakuja" na wieksza predkosc. Co
ciekawe V34 jest asynchroniczne, czyli po jednej stronei modem moze
odpowiedzniec CONNECT 28800 a po drugiej np. CONNECT 16800 i wszystko
jest w prozadkum, a dane przesylane sa z rozna predkoscia w zaleznosci od
kierunku transmisji. praktycznie ze sportka uzyskiwalem w polaczeniach z
Courierkiem stabilne 31200/33600 i nic nadzwyczajnego sie nie dzialo - ot
po prostu dzialal ;)

pozdrawiam,
karpio