Re: Co z Tseng ET-6000?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 13:21:08 MET DST

> Fajnie ze ktos o tym napisal. Zrobilem ten blad i kupilem Tsenga 6000 z
> 4 MB pamieci. Nie wiem skad te dobre opinie. Na CD ktory dostalem nie bylo
> sterownikow do DOS'a !!! Opisywane oprogramowanie w instrukcji nie
> egzystowalo na CD. CD byl caly zapchany ale jakimis bzdetami. W sklepie mi
> powiedzieli ze nie gwarantuja mi szybkosci jaka jest podana w instrukcji a
> wogole to oni za nic nie odpowiadaja. Sciagniete oprogramowanie ze strony
> WWW Tsenga mowilo mi ze mam 2 MB !!! Wintach wskazywal na szybkosc = 60 (z
> tego co czytalem 100 to minimum ).
> [...]

coz... ja kupilem firmowa karte - STB Lightspeed 128 - i jestem
zadowolony. dolaczone drivery dzialaja i sie nie wyglupiaja, karta ma
naprawde niezle parametry (wydajnosc, jakosc obrazu, obslugiwane
tryby, odswiezanie). moze raczej nalezaloby przestrzegac przed
zakupami sprzetu klasy nn, bo faktycznie mozna sie sparzyc. btw. jest
to jedna z calkiem niewielu kart ktora dziala najnormalnie poprawnie
z szyna 83MHz, a pod DOS nie spotkalem szybszej karty. akceleratorek
tez calkiem ok. w paru miejscach silniejszy chociazby od matroxa
millenium... jak kupiles kal firmy krzak to miej pretensje wylacznie
do siebie.

karpio