Problem z komputerem i W95

Autor: bartosz_deka_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl
Data: Fri 18 Apr 1997 - 15:13:29 MET DST

Witam.
Dostalem do wzgladu komputerek z plyta glowna o oznaczeniach JT586SV4
REV.1.0 07/10/96 (o producencie nic nie wiem), plyta jest na chipach
SiS'a oraz posiada wbudowana karte graficzna SiS 6205 ktora korzysta
z pamieci RAM zainstalowanej na plycie.
Otoz W95 w PANEL STEROWANIA / SYSTEM (lub jakos tak), gdzie
wyswietlane mam wszystkie zainstalowne komponenty komputera, pojawia
sie zolty trojkacik (ostrzezenie) przy nastepujacych pozycjach :
- Drugi kontroler IDE (pojedyncza kolejka fifo)
- Pierwszy kontroler IDE (pojedyncza kolejka fifo)
- Standardowy kontroler dysku twardego IDE/ESDI
Opis problemu: 'Urzadzenia nie ma, nie dziala prawidlowo lub nie ma
zainstalowanych wszystkich sterownikow;.
 Natomiast pozycja 'kontroler EIDE PCI' (lub jakos tak) jest bez
ostrzezenia.
 Dla dwoch pierwszych usuniecie sterownika jest niemozliwe (bo dziala
'kontroler EIDE PCI', a tego wole nie usuwac), a usuniecie trzeciej
powoduje ponowne zainstalowanie sterownikow, rowniez z bledem.
 Dodatkowo kiedy zainstaluje karte muzyczna BTC 185X na chipie ES1868
i zaladuje oryginalne sterowniki - rowniez przy tej pozycji pojawia
sie to ostrzezenie (w DOS'ie karta pracuje poprawnie).
 Jako ze nie jestem mocny z tego jakze intuicyjnego systemu prosze
kolegow o pomoc. Czy jest jakis sposob na poprawne skonfigurowanie
tego ? W sumie ostrzeznia przy kontrolerach mnie nie draznia, ale nie
moge zmusic karty muzycznej do pracy w W95. A podobno jest PnP...

                Pozdrawiam
                            Bartek
                            Bartosz_Deka_at_beta.ii.tuniv.szczecin.pl