NetMeeting

Autor: Zajączkowski Piotr (zajaczko_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 19 Apr 1997 - 07:40:11 MET DST

Od niedawna używam Microsoft NetMeeting.
Interesuje mnie sposób naliczania opłat za połączenie
Dajmy nato takie połączenie:
Warszawa-Philadelphia

Czyli:
rozmowa lokalna z mojego mieszkania do serwera ,potem połączenie
satelitarne, potem rozmowa lokalna z serwera w Philadelphi do mojego
rozmówcy.(i ja za to płacę)

LUB

Gdy zgłasza mi się katalog w NetMeeting z listą osób to mam rozumieć że w
tym momencie są one w sieci i rozmowa kosztuje mnie tylko moje połączenie
lokalne.

Bardzo proszę o pomoc!!!!!!!!!!

Z poważaniem
Piotr Zajączkowski