Re: internet w sieci kablowej???

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 18:23:46 MET DST

        BLA BLA BLA. Ktos juz napisal, ze w Lodzi trwaja testy. A wiec ktos _ma_
internet przez kablowe. Jezeli tak, to dlaczego ten ktos juz dawno nie
napisze co i za ile u niego? Gdy ktos ma instant internet acces, to po
wyszaleniu sie w http grupy dyskusyjne beda z pewnoscia miejscem czesto
odwiedzanym. Czyzby rzekomy kabelman nie zauwazyl dosc dlugiego watku na
pl.comp.peceta propos Internet przez kablowe? A moze (i chyba na pewno)
taki kabelman w Polsce jeszcze nie istnieje.
        U mnie w Krakowie tez chodza pogloski u puszczeniu Internetu przez kabel,
nawet montuja mi w bloku swiatlowody(2). Ale kiedy spytalem technikow, co
bedzie z tym interkiem, zrobili wielkie oczy i spytali czego ja sie
czepiam, oni robia swoje...:(

--
A           V            E     !

Luk <luk1_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<335697e3.1263607_at_news.icm.edu.pl>...