Re: Karty muzyczne do 250 PLN?

Autor: Jaroslaw Zabczyk (jzabczyk_at_medianet.com.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 16:51:41 MET DST

Dobieslaw Wroblewski <wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5j7k3k$hd6$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org) wrote:
> : Dobieslaw Wroblewski wrote:
> : [...]
> : Uwazaj na jedna rzecz: karty Vibra16+radio, ktore spotkalem _nie_
_maja_ na
> : pokladzie wzmacniacza mocy i nie podlaczysz do niej bezposrednio
glosnikow.
> : Nawet glosniki aktywne maja klopoty z powodu zbyt malej impedancji
wejsciowej
> : (potrzebna jest drobna przerobka)... Poza tym - Vibra16 nie posiada
regulacji
> [...]

Czy jest wogole jakas karta muzyczna z regulacja tonow
- pokratlo/suwak - hardwarowa ?

zajac

PS.
czy przypadkiem nielepiej dolozyc pare zl na wavetabla
z oddzielnym wyjsciem LINE i SPEAKER, zerowymi
problemami z kompatybilnoscia itd......... i kupic SB 32 OEM -
teraz to "tylko" ok.3 setek ?