Re: Quark 3.31

Autor: Piotr Zalewa (zalun_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 12:49:50 MET DST

Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
: Hej,
:
: To jest ciekawe, bo ja tez mialem od znajomego Quarka, sprzet lekko lepszy
: i ten sam blad. Jak to ktos rozwiaze, to beda az dwie osoby wdzieczne.
:
: PS. Testowalem pod W31 i W95. To samo. Cannot run... [4].

chyba (nie mam tutaj dostepu do moich system.ini, win.ini) trzeba w jednym z
tych plikow zamienic ciag znakow plk -> enu.

u mnie zadzialalo (W95)

Cracki Quarka najczesciej sa w innej wersji jezykowej.
Beda trudnosci w uzyskiwaniu polskich liter.
Najlepiej Quarka zainstalowac na angielska wersje W95 i zalozyc nakladke z
polskimi literami.

zalun

PS
jak nie pomoze to radze sie udac na pl.comp.dtp czy jakos tak (w kazdym
razie dtp).