Re: Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 11:14:57 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski?=) wrote:

>Wbrew pozorom ramdysk przydaje się dosyć często, przede wszystkim jako
>miejsce gdzie kieruje się TEMP, TMP i temu podobne śmieci. Poza tym
>bardzo ładnie rozpakowuje się na takie coś programy instalacyjne.
>Potem nie mam problemu, nie muszę się głowić - wykasowałem już tą
>instalkę czy nie :)
>Szczególnie jest to wygodne gdy ramdysk dopasowuje swą wielkość do
>potrzeb automatycznie :)

> _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski

czyli taki ramdysk tak czy inaczej zezera ci ram. jesli masz system
z normalnym swapowaniem ramu, to ramdysk i tak laduje na twardziela.
ja tam mam zalozony specjalny katalog na takie smieci, jak dla ciebie
ten katalog moze sie nazywac 'ramdysk' :))) I nie musze sie glowic,
jak cos znajde w tym katalogu to kasuje bez zastanowienia.

jesli zas chodzi o pliki tymczasowe, to i tak wole je trzymac na dysku
twardym. dlaczego ? dlatego ze jak mi sie powiesi system czy program,
to w plikach tymczasowych moge jeszcze conieco znalezc. a jak siedza
one na ramdysku, to niestety. zwykle przepadaja niewiadomo gdzie.

ps: ostatnio ramdysk mi sie przydal tylko do jednej rzeczy.
    padla siec, no to na ramdysku trzymalem kompilator. oczywiscie przedtem
    musialem to zgrac z kilku dyskietek :)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |