Re: Nowy Windows 95 problemy

Autor: Tomasz Walach (walach_at_net.emag.katowice.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 09:34:35 MET DST

Miałem takie same objawy i nie widzę innego rozwiązania jak zrezygnować
albo z nowej wersji WIN 95 albo ze starej wersji DOS'a. Jak wybierzesz ten
drugi wariant, to startnij komputer z dyskietki startowej WIN95 i z linii
poleceń wpisz "sys a: c:". Później możesz wyjąć dyskietkę i zrestartować
maszynę - automatycznie ruszy WIN95 (oczywiście z HD), ale nie będzie już
poprzedniej wersji DOS. Myślę, że to dobre rozwiązanie, bo to co chodziło w
DOS 6.x, to będzie chodziło w DOS 7. Chyba, że jakiś super ciankawy
programik.

Tomek

Tomasz Alifanow <angus_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc4b81$ee3ef8e0$212074c3_at_pentium-120->...