Problemy z drukarka EPSON STYLUS COLOR 500

Autor: Michal (Michal.Paszko_at_warszawa.biz.net.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 22:55:35 MET DST

Czy to jest normalne, ze po kazdym wlaczeniu przez ok. 75 sekund
drukarka przesuwa glowice w prawo i w lewo oraz kreci walkami, co
wyglada na czyszczenie glowicy (lampka power miga)?
Musze nadmienic, ze drukarka, 10 dni po zakupieniu, zaczela robic
czarne plamy na wydrukach. Oddalem ja do service'u ale powiedzieli mi,
ze czarna glowica byla brudna i za czyszczenie nalezy sie iles tam
zlotych. Niestety, po wydrukowaniu kilku, moze kilkunastu stron znowu
zaczela plamic. Teraz po wydrukowaniu kazdych kolejnych kilku stron
musze czyscic glowice (czarna), bo zaczyna robic plamy. Sytuacja jest
taka, ze po 4 miesiacach uzytkowania czarny atrament mam na
wykonczeniu - juz mi miga lampka, choc wiecej drukowalem kolorowej
grafiki niz czarnego tekstu (pewnie konsekwencja 4-5 -krotnego
czyszczenia czarnej glowicy). Czy taki stan rzeczy moze byc
spowodowany jakims uszkodzeniem, wyciekaniem atramentu, etc?
Uzywam oryginalnego powlekanego papieru Epsona do grafiki i dobrego
papier xerograficzny (o parametrach zgodnych z instrukcja) do tekstu.

Bardzo prosze o jakies sugestie, KONIECZNIE na moj adres mailowy.
Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam.

Michal.Paszko_at_warszawa.biz.net.pl