Re: Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 19:06:01 MET DST

On 17 Apr 1997 08:09:35 GMT, Grzegorz Szyszlo

>zadnego dziwnego. zobacz. musze pamietac pod ktorym F(x) jest ktore
>sortowanie. A w DN zapamietuje w swoim durnym lbie, ze mam ALT+B, i mi
>sie wyswietla menu gdzie wybieram jak chce sortowac. dla mnie jest to
>o niebo wygodniejsze.

w NC naciskasz F9, i tez masz w menu mozliwosc wyboru. W odroznieniu
od DN nie musisz pamietac ze to F9, bo jest to onapisane na ekranie.

Ale jak masz takie problemy czesto, to z ulga powitasz NC, gdzie
wystarczy zapamietac jeden klawisz, a nie przedzierac sie przez menu.

P.S. My tu gadu gadu, a jak sie oglada pliki Excela i dBase pod DN?

J.