Re: Re[2]: !!!!!!! jakis dziwny kompresor... !!!!!!!

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 22:29:06 MET DST

Dnia 16 Apr 97 Jarek Konior napisał(a) co następuje:

[...]
> Oj ludzie, ludzie !
> Sam sie z tym formatem zetknalem jakies 2 tygodnie temu.
> Na 100% rozpoznaje go WinZip w wersji 6.2, innymi nie pro-
> bowalem.
Dziwne, bo mam właśnie WinZip-a 6.2 i przy próbie otwarcia takich plików (ale
NIE unix-owych) dostaję komunikat: 'Cannot open file: it does not appear to be
a valid archive ... etc.'

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html