Ile za dzierzawe PC-ta?

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_univ.waw.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 12:20:13 MET DST

Czy ktos sie moze orientuje, jak wygladaja koszty
dzierzawy PC-tow wlaczonych w siec lokalna, korzystajacych
z zasobow serwera dzierzawcy. Dzierzawca zapewnia
rowniez wszelka obsluge techniczna takich PC-tow.
Pytam, bo firma zza sciany zwrocila sie z taka prosba,
a ja zupelnie nie wiem, ile by za to mozna wziac.
Moze ktos gdzies kozysta z takiej uslugi? A moze ktos
taka swiadczy?
Gdyby ktos zechcial odpowiedziec, to bardzo
prosze o kopie na moj adres
emil_at_univ.waw.pl
Pozdrawiam

        Emil Stepniewski