drukarki?

Autor: Tomasz MADURSKI (madur_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 00:54:47 MET DST

Hi ALL

Przymierzam się do kupna drukarki, nie jest mi potrzebny kolor, jedynie
dobre zaczernienie (najlepiej na folii lub kalce). W "Macro" widziałem
Canon BJC 240 (600 zł z VAT). Co sądzicie o tej drukarce?
Kumpel oferuje mi laser FUJITSU RX-7100 za 400 zł. Niestety drukarka ma tę
wadę ,że toner wymienia się wraz z bębnem co podraża koszty. Drukarka ma
już kilka lat (nie była mocno eksploatowana) i nie wiem jak jest z
dostępnością "kardridży" do niej oraz ich ceną.

 Tomasz MADURSKI
madur_at_free.polbox.pl