Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 17 Apr 1997 - 00:31:21 MET DST

On Wed, 16 Apr 1997 21:58:05 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)
wrote:

>/>>/> Pisales kiedys programy ?
>/>>
>/>>Nigdy w czyms takim. I taka mozliwosc ma byc przydatna przy pisaniu
>/>>programow?
>/>
>/>Przyklad z dzisiaj:
>/>
>/>m_CProgrogressCtrl->SetRange( XLower, XUpper );
>/>m_CProgrogressCtrl->SetPos( Position1 );
>/>m_CProgrogressCtrl->SetStep( 5 );
>/>
>/>...mialem zamienic na :
>/>
>/>PDialog.SetRange( XLower, XUpper );
> [...]

Jasne, masz racje... Ten moj przyklad w rzyciu wygladal troche
bardziej skomplikowanie, a nie chcialo mi sie calosci wypisywac i
wyszedl kwas...

Tym razem Complettly Correct:

Czy ktos z was bawil sie plikami mp3 ? A dokladnie to czy ktos robil
pliki descrypt.ion recznie ? Jesli nie, to zaraz wyjasnie o co chodzi,
tylko bardzo prosze o doczytanie do konca, i nie wypisywanie, ze "kogo
obchodza mp3 z descrypt.ion" bo przyklad mozna odniesc do wielu
zastosowan:

Plik descrypt.ion wyglada mniej-wiecej tak:
NazwaPliku.MP3 Opis, czyli tytul utworu [4] wielkosc utworu, bitrate

Przy czym obowiazuja nast. regoly:

Pomiedzy nazwa pliku a tytulem - 2 spacje
[4] oznacza znak o kodzie ASCII nr 4, i musi sie znajdowac w kol. 80
Bezposrednio za nim wpisuje sie rozmiar pliku mp3 w bajtach
A poczawszy od kolumny 90 - BitRate (czyli liczba).

Jak to sie ma do DN i blokow pionowych ?

A, ja to robie w nast. sposob:

1)pisze dir

2)naciskam ESC (czyli widze to co w rzeczywistosci mam na ekranie)

3)naciskam CTRL-ALT-INS, i zaznaczam rozmiary wszystkich plikow mp3
(za jednym zamachem ofc)

4) Wchodze do descrypt.ion

5)Zaznaczam blok pionowy ze starymi wielkosciami (zeby ulatwic sobie
robote, zamiast zakladac nowy plik descrypt.ion, kopiuje stary, i go
modyfikuje... Chyba jasne).

6) Naciskam CTRL-DEL - znikaja stare rozmiary

7) Naciskam SHIFT-INS, i mam juz wypisane prawidlowe rozmiary
plikow...

Moze te 7 p-ktow nie brzmi zachecajaco, ale jestem w stanie zalozyc
sie z kazdym, ze nie zrobi tego wszystkiego szybciej ode mnie w NC,
czy w VC, czy w NC95, czy w WC, czy w Explorerze.....

Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH
http://www.free.polbox.pl/t/tommyl