Re: Problem z TP SA (0202122)

Autor: A_Zet (adek_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 23:15:38 MET DST

On 16 Apr 1997 18:45:24 GMT, "Zibby" <zibby_at_free.polbox.pl> wrote:

>No właśnie, ale nie do końca.
>Telekomunikacja Polska uważa usługę 0202122 jako usługę DARMOWEGO
>INTERNETU. Wobec czego (według milionów swoich paragrafów) nie ponosi

internet daje za darmo, łączy_z_ nim_za_pieniądze

>odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy ze swojej strony.

[...]
Wiesz, nie chcę się pienić na TelePsa ani pieniaczyć z Tobą. Na moje
wyczucie prawa, jeśli się za coś bierze pieniądze to się za coś
odpowiada. A zatem coś tu q. nie gra. Nawet idąc tokiem Twojego
rozumowania, to logicznie trudno uznać za dostęp do darmowego
internetu komunikat o braku dostępu... i brać za to kasę lub dawać
kupę gówna w postaci krzaków.
A do przekonania, że jednak jednostronnie nie można się wyprzeć
odpowiedzialności, przekonały mnie swego czasu działania jakiegoś
towarzystwa konsumenckiego, które pomogło wygrać spór o ukradziony
kapelusz facetowi, który go powiesił na czas strzyżenia u fryzjera pod
tabliczką "Zakład nie odpowiada za przedmioty powieszone na wieszaku"
czy jakoś tam...

Pozdrawiam
Adek

(Katowice: adek_at_free.polbox.pl
akumulatory wszelkiej masci: az1_at_poczta.com)