Re: Co zrobic ?

Autor: Marcin Mazur (mru_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 16:52:23 MET DST

KrzysioB (krzysiob_at_free.polbox.pl) wrote:
: Posiadam w pracy komputer (troche przestarzaly), ktory ma karte grafiki
: SVGA 512 ACUMOS i monitor KNM Linton Computer Co. LTD
: model SRC 1451.28 i wszysko bylo dobrze (tz napewno nie rewelacyjnie)
: do czasu kiedy nie zaintalowalem Win 95. W tej chwili moge ustawic
: tylko 16 kolorow i nie wiem co zrobic zeby to jako tako dzialalo.
: Interesuja mnie sterowniki pod Win 95 lub gdzie moge je zdobyc
: lub informacje co w zastepstwie.
: Pozdrawiam KrzysioB

: Adres e-mail: krzysiob_at_free.polbox.pl

Co zrobic ??
Sformatuj G95 a napewno ci sie poprawi i obraz na monitorze i sterowniki ci
nie beda potrzebne , a juz napewno komputer bedzie DUZO lepiej dzialal :))