Re: Co zrobic z krzakami zamiast ogonkow?

Autor: R.J. Zylla (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 15:26:48 MET DST

radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) był uprzejmy napisać:

> [...]
>/>
>/> drobny zabieg kosmetyczny w kodzie programu: zamieniasz iso-8852-1
>/> na iso-8859-2 i już (sorry zrobiłem polską literkę)

>O Boze! Romku, czytaj dokladnie na co odpisujesz. Mowa jest o Free
>Agencie, ktory nie ma zadnego charsetu na naglowku... (wiec nie ma co
>zmieniac jednej literki).

>/> ale dekodowanie z QP na 8 bitow robi niezależnie od charsetu,
>/> więc twoje błogosławieństwo ani mnie ani Agentowinie sa potzrebne.

>.. takze _nie_ma_ dekodowania QP! (Forte Agent i owszem, ale nie Free).

  Chłopaki, może macie rację. To będzie teraz test.
  Obejrzałem swojego Agenta i w czołówce zgłasza się
  jako Forte Free Agent version 1.0 (napis Free jest na skos)
   w menu Help najniższa pozycja jest "About Free Agent".
  Więc co to jest za wersja ?
  Zarówno w swoich postingach jak i w cudzych widzę polskie literki.
  Jak to wytłumaczycie ?

  Czy wobec tego Forte Free Agent dekoduje treść listu z QP
   na widoczne literki czy nie ?

  Mnie się wydaje, że tak. :-)
  Większość postingów na PECETA wysyłam przez mail z Eudory 1.5.4,
  ( w której mam wyłączone kodowanie QP )
  i mój list przez listserv_at_man.lodz.pl jest na siłę przekodowany
  na QP.

  Więc jeśli teraz czytam swoje postingi z Free Agenta bez krzaków
  to zadaję pytanie: kto tu kogo robi w Karola ?
 1 czy postingi wysyłane do listserv_at_man.lodz.pl przez mail są
    od razu wysyłane na server Newsow bez transformacji, a potem
    dopiero obsługa poczty przez listserv konwertuje to na QP
    i rozsyła do osób zapisanych na liste PECET przez subskrypcje ?

>Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

== uprzejmie prosze odpowiedzi maile na zylla_at_lodz1.p.lodz.pl ==
 == gdyz niektore newsy mi znikaja przed przeczytaniem ==