Re: Jaki kupić program do obsługi sprzedaży i magazynu?

Autor: Marek Marcinkiewicz (marekmar_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 12:54:34 MET DST

Leszek Ł/Bocian wrote:

> -- Co sądzicie o progamie Subiekt a może lepiej wybrać jakiś inny?

Może się narażę na zarzut kryptoreklamy, ale miałem styczność z paroma
innymi programami, pracuję z Subiektem i uważam, że jest OK. Nie jest
drogi, ma mnóstwo funkcji (których się nie docenia, dopóki nie okaże
się, że są potrzebne). Za dodatkowe stanowiska w sieci nie trzeba
dodatkowo płacić, co jak Ci przybędzie drugi komputer do sprzedaży
to się okazuje bardzo miłe. Nie masz wersji 'na zamówienie' (program
jest 'z półki'), ale jak dotąd nie znalazłem funkcji, którą bym
chciał mieć, a której by nie było, lub nie byłaby planowana w
kolejnych wersjach. A dużo rzeczy daje się skonfigurować (w
ogóle program jest dość elastyczny pod tym względem)...

Czasem nieco trudno jest dodzwonić się do producenta, ale jak na
początku roku wysłałem faxem info, żeby przysłali nową wersję, która
obsługiwałaby dłuższe numery kont, to po dwóch dniach już ją miałem.
Co jakiś czas, w miarę regularnie przysyłają dyskietkę z ulepszeniem...

Generalnie bardzo polecam.

regards - Marek