Re: Communicator b3 - rozwijanie wątków w newsach

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 12:25:13 MET DST

Bartek Kaczynski wrote:

> Chyba ni ma... a szkoda...moze ja jestem tepy, ale tez mi tego brak,
> Netszkapa 3.01 to umiala
> _bartek

Można, jednak nie do końca... Trzeba włšczyć opcję View -> Messages ->
New.
Wówczas wszystkie Threads zostanš rozwinięte. W trybie widoku wszystkich
postingów aby pokazać wszystkie listy w danym wštku należy nacisnšć
ikonkę z plusikiem przy Subject. Trzeba to niestety robić dla każdego
wštku oddzielnie.

Marcin 'Wanted' Sochacki