Re: W 3.11 i klawiatura - pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 11:30:23 MET DST

At 11:54 97 - 04 - 16 +0200, you wrote:

>Ilosc przerwan ???
>O czym wy mowicie ?

[cut]

>Radoslaw Skorupka
> mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl
>Lodz, Poland

Witam!
Nie moge pomoc konkretnie ale opisze swoj przypadek:

Komputer Optimusa z klawiatura Optimusa (nalepka) dzialal OK
przez kilka tygodni. Pewnego dnia nie wystartowal dajac sygnal
i komunikat o niesprawnosci klawiatury. Po ominieciu POST
uruchamial sie ale klawiatura wariowala i powodowala zawieszenia
systemu (DOS 6.22, Windows 95). Po wymianie na inna wszystko
bylo OK. Ta sama klawiatura Optimusa dawala analogiczne efekty
podlaczona do innych komputerow od 386SX po nowsze. Poniewaz
dzialajca klawiatura wzieta byla ze starego 286AT to podlaczylem
tam zepsuta i dziala bez problemow juz pare miesiecy. Oczywiscie
jest ona uszkodzona i bedzie wymieniona w ramach gwarancji
ale moj przypadek moze wskazywac na uszkodzona klawiature
ktora w pewnych warunkach zachowuje sie poprawnie.
Stad moja rada: sprawdzic jak jest z inna klawiatura
i ewentualnie wymienic.
Pozdrowienia,

                                Piotr