Re: Zapis nutowy z mozliwoscia wydruku - czy mozna to zrobic ???

Autor: Arkadiusz Soroka (aas_at_iha.his.uni.torun.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 12:02:18 MET DST

At 14:16 4/15/97 +0200, you wrote:
>Witam !
>
>Poszukuje programu , ktory pozwoli latwo i szybko zapisac oraz
>potem wydrukowac dowolny zapis nutowy (pieciolinia z nutami).
>Jezeli ktos wie skad mozna go sciagnac to prosze o kontakt ;)))
>
>Pozdrawiam, Emil
>
>e-mail: virgo_at_iss.katowice.pl
> eszymans_at_us.edu.pl
> jnapiera_at_iss.katowice.pl

   Szkoda, ze nie napisales o jakie nuty chodzi: czy o prosta melodie, czy
tez o zlozone partytury dla zespolu. Programow jest kilka i kazdy nadaje
sie do innych celow.
   "Mozarta" raczej nie polecam, jest malo wygodny i niewiele potrafi, a i
jakosc wydruku pozostawia wiele do zyczenia.
   O wiele bardziej rozsadnym wyjsciem jest "Nothe Worthy Composer 1.3"
dostepny na kazdym archiwum Simtelnetu (sproboj na ftp.funet.fi). Byl tez
zamieszczony na plycie ENTERA w grudniu 1996. Ma jedno ograniczenie: jeden
plik mozna zapisac na dysku tylko 9 albo 10 razy. To w zasadzie wystarczy,
ale jesli chcesz to pobaw sie i sprawdz w ktorym miejscu pliku jest
informacja o ilosci dostepnych jeszcze zachowan.
   Nastepny program to "Finale" dostepny jako wersja komercyjna i shareware
(nie wiem niestety czym ograniczone). Znajdziesz go u producenta:
205.198.126.3 (codamusic.com) w katalogu /pub/finale. Trzeba zabrac
F_DEMO37.EXE (ok. 2M) i READ372.WRI
   Jest jeszcze "MusicTeX" ale jak kazdy TeX wymaga czasu i cierpliwosci.
   Bezkonkurencyjny jest "Encore", wystarczy 3.0 jest takze 4.3 ale roznia
sie glownie wygoda obslugi. Potrafi prawie wszystko, jakosc druku nawet na
24-iglowce znakomita. Nestety o juz czysta komercja: 1600 zl., a dla szkol,
uczniow i nauczycieli 1000 zl. Dystrybutor: MIDICOM Poznan Gwarna 13
(0-61) 523-532
   Wszystkie te programy sluza glownie do edycji i druku nut i nie
spodziewaj sie wyrafinowanych funkcji wspolpracy z instrumentem.

  Pozdrawiam

Arkadiusz Soroka

ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_iha.his.uni.torun.pl
Arkadiusz Soroka
aas_at_iha.his.uni.torun.pl