Re: W 3.11 i klawiatura - pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 20:25:52 MET DST

Marek Czapelski wrote:

> Jeżeli komputer jest firmy Optimus, to:
> 1) przyczyną może być niedopasowany (podobno różni się ilość przerwań)
Ilosc przerwan ???
O czym wy mowicie ?

> driver klawiatury,
> 2) Rozwiązanie: albo win 3.11 z Optimusa,
> albo ściągniesz nowszy driver od msofta
> albo napiszesz do mnie i dostaniesz w re...

Zamiast knuc, jak kon pod gore zrob max. 3 testy:
1) wymien klawiature na "na pewno" dobra
2) jesli to nie keyboard, to wymien plyte (tzn. wsadz dysk i karte
grafiki do innego peceta - bedzie szybciej).
3) jesli to nie plyta, to zreinstaluj Windowsy, lub je wytnij w diably i
zainstaluj od nowa.

O takich sprawach, jak np. wirus, czy pomylone drivery nie wspominam.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto:R.Skorupka_at_pbg.pl