Help! Sportster 33.6 external

Autor: samba_at_zigzag.pl
Data: Wed 16 Apr 1997 - 03:33:57 MET DST

Mam dosc pilny problem z nowo zakupionym modemem US.Roboticsa. Bardzo
zalezy mi na pilnym uruchomieniu bezposrednich rozmów telefonicznych za
posrednictwem programu typu CoolTalk, InternetPhone itp. Z www sciagnelam
programik i najnowsze drivery. Niestety mimo iz w Panelu sterowania modem
juz sie wyswietla jako urzadzenie nagrywajaco-odtwarzajace, nie chce
"wydawac" standardwych dzwiekow, np. windowsowych, a chyba powinien? Rzecz
w tym, ze moja wcale dobra karta muzyczna obsluguje tylko half duplex, a
modem powinien full.
Skadinad znam pare osob, ktore maja identyczny problem, a u innych,
posiadajacych ten sam modem w wersji wewnetrznej, problem nie wystepuje -
modem odgrywa dzwieki. Oczywiscie mikrofon w funkcji aut.sekretarki dziala.
Mysle, ze jest jakis problem wewnetrzny z windowsami (95), ale zaden
konflikt nie jest widoczny.

Moze ktos z Was mial podobny problem lub umialby mi pomoc?

W miare mozliwosci prosze o bezposredni kontakt na samba_at_zigzag.pl. Chetnie
oddzwonie telefonicznie.

Dziekuje z gory!

Anna S.