Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Tommy Lite (tommyl_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 16 Apr 1997 - 02:17:18 MET DST

On Tue, 15 Apr 1997 13:37:14 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński)
wrote:

>/> No, wreszcie jakies konkretne pytanie... :)
>
>Tak ... Szkoda tylko że nie dałeś konkretnej odpowiedzi, tylko parę
>ogólnie znanych banałów :(

Az mi sie przykro zrobilo...:( Sorry, ale nie wiedzialem, ze moje info
bedzie takim banalem...

>Fajnie, tylko jak pisałem - to chodzi w 60 Hz (standart VGA), po
>godzinie masz oczy z głowy :(

...tym bardziej, ze w w/wym cytacie twierdzisz, jakoby godzinne
siedzenie przy 60Hz bylo czyms szczegolnie meczacym...

  Tak wiec jeszcze raz przepraszam za powszednosc i banalnosc mojego
wyjasnienia nt. trybu tekstowego 80x30 znakow. Jednoczesnie chcialbym
podkreslic odkrywczosc kolegi Lukasza, ktory nacisnal przycisk na
monitorze, ktory wyswietla czestotliwosc synchronizacji dla aktualnie
wyswietlanego trybu graficznego...

>/> Dla ciekawskich: jeszcze fajniej wyglada 90x30 (VGA Only) ! Niestety,
>/> trzeba ja pisac samemu, bo w DN tego nie ma.
>
>Jak napisałeś to może mógłbyś udostępnić ?

No cos ty! Ja Ci tu marke speca od VGA wyrabiam, a Ty takie
kompromitujace pytania zadajesz ?

Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH
http://www.free.polbox.pl/t/tommyl