WD

Autor: Marek Otwinowski (mareko_at_bci.krakow.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 23:59:08 MET DST

Czesc.

Od niedawna mam zainstalowany WDC 2.5 GB. Podczas uruchamiania komputera
po rozpedzeniu talerzy dysku do predkosci roboczej jak mniemam
nastepuje "odparkowanie" glowic. Rzecz w tym, ze u mnie jest to dosc
glosna czynnosc i nie zawsze odbywa sie to w ten sam sposob (ciszej -
jeden stuk, badz glosniej - dwa stuki). Zauwazylem ze ten glosny
nastepuje zwykle po dluzszej przerwie w uzytkowaniu komputera (max. 12
godzin).

To moj trzeci z kolei WDC (tamte mialy duzo mniejsze pojemnosci), ale
pierwszy raz spotykam sie z czyms takim. Czy opisane "objawy" wroza pad
dysku (przez urwanie glowic lub cos rownie destrukcyjnego), czy raczej
powinienem mniej wsluchiwac sie w PC - ta ?

PS.
Dysk poza tym sprawuje sie dobrze 0 bad`ow - przetestowany programem z
WD, scandisk - 95, etc.

--
Marek Otwinowski
E-mail: