Re: POMOCY - poszyukiwane parametry dysku

Autor: Pawel Komos (cmos_at_szc.ternet.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 23:01:53 MET DST

Artur Domagala <arturd_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc4916$c07da860$4a83ccc2_at_ulmo>...

> -- POMOCY !!!!!! szukam opisu archaicznego dysku ( MFM chyba..... .).

> firmy NEC model D3142 - nie wiem jak poustawiac to dranstwo - ile
> sektorow - ile cylindrow itd....
> jesli sa tu ludzie doswidczeni - prosilbym o przeslanier odpowiednich
> paramertow

Jezeli dysk byl juz kiedys formatowany to mozna przeczytac jego tablice
partycji. Ustaw w BIOSie dowolny typ dysku, zabootuj z dyskietki i uzyj np.
starego NU z opcja /M. Jak zastartuje wybierz dysk C i Physical sector. W
ten sposob mozesz obejrzec tablice partycji i spisac z niej parametry uzyte
przy formatowaniu poprzednim razem.

--
Pozdrowienia