Re: USR Sportster 33,600 - pomocy !!!!

Autor: Fedak Stefan (steve_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 21:39:07 MET DST

Mam podobny problem, moze troche bardziej udziwniony, modem Tornado
(V)FM-228 PC laczy mi sie z TPSA z maksymalna predkoscia DCE 26400 bps,
zamiast deklarowanej fabrycznie 28800 bps. Zaczalem od wyslania dzisiaj
maila do webmastera TPSA w Szczecinie z prosba o podanie przepustowosci ich
modemow, moze mi odpowie !?
Powalczymy, zobaczymy :-)

--
Pozdrowienia: