Re: Karty muzyczne do 250 PLN?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 17:45:44 MET DST

wrobldob_at_infoserv.ii.uj.edu.pl (Dobieslaw Wroblewski) wrote:
>Heja.
>
>Czy ktos moglby mi doradzic karte muzyczna do 250 zl?
>Ma byc bezkonfliktowa i jaka tako grac, w dodatku powinna
>miec rozsadne sterowniki.
>(Bede bawil sie w programowanie, byc moze.)

GENIUS . 99zl do zaplacenia z kieszeni. przynajmniej miesiac
temu po tyle je widzialem. 16bitow, stereo, zgodna z SB,
scalak ESS 1??? czterocyfrowy. w tej chwili nie pamietam.
jakas tam synteza FM. jako AC/CA CA/AC da sie zyc, chociaz
jak dla mnie to ona podbija bez sensu wysokie, a niskich
jej troche brakuje.

>Mam trzy typy:
>- Podrobka SB 16 (Vibra + raio FM) 250 zl,
>- Trump WAVE 32 AWE (z Wavetable) 190 zl,
>- Primax SOUNDSTORM WaveTable Card 16-bit 240 zl.

ten primax zgodny z GUS Classic ? ja mam Primax Altra Sound
(tak. Altra). Zasuwam na gusowych sterownikach.
jesli chodzi o radio w karcie, to jak dla mnie fajerwerk.
jesli to radio obejmuje cale polskie pasmo radiowe, to od biedy
mozesz brac. jesli jednak lapie tylko zachodni zakres, to
poki co nie ma sensu.

>Yours DW.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |