Re: Narzędzie do programowania

Autor: Zibby (zibby_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 17:38:59 MET DST

Paweł Grajewski <horacy_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc4688$4f398ec0$LocalHost_at_grajewsk>...
> Jeżeli posiadasz program "Visual Basic" lub "Turbo Pascal for Windows" to
> czy mógłbyś mi go przesłać. Co ci zależy! Twoja kopia pewnie piracka więc
> daj ten program jeszcze komuś.

A pewnie że Ci mogę wysłać, bo choć nie piracka a w Polsce piractwo( i
lamerstwo) i tak się szerzy :#, ale czy przed wysłaniem tego posta
zastanowiłeś się, jak mam Ci walnąć na polboxową skrzynię 47MB spakowanych
instalek? Pewnie, że ci mogę wysłać, kilka godzin z nocy poświęcę, ale o
ilę wiem polbox ma sobie swój limit.(ja zmieściłem na raz ponad 4MB :O),
ale chyba tobie taka blokadka by się nie spodobała. Pomyśl zanim coś
takiego napiszesz:{|}