Re: _DOS_Navigator_1.50 (juz nie beta)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 15:24:22 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote:

: >(o tym, ze ogladanie tego, jak zostal napisany, to przyjemnosc dla
: >kazdego, kto sie zetknal z programowaniem).
: a co, masz source'y ????
: czy deasemblowales?

Przyznam sie bez bicia, ze zdeasemblowalem. Bylem bardzo ciekaw, jak
facetowi udalo sie zawrzec tak wiele w tak malej objetosci kodu. I to,
co zobaczylem moze nie rzucilo mnie na kolana, ale napelnilo szacunkiem
dla autora.

--
	Leszek.