Re: DOS Navigator 1.50 (już nie beta )

Autor: Grzegorz Wnek (virek_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 14:32:58 MET DST

On Mon, 14 Apr 1997, Radoslaw Poplawski wrote:

> 13 Apr 1997 20:39:27 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
> napisał(a):
>
> />a zaznacz mi w NC blok-prostakat na srodku ekranu, 5wierszy wysoki,
> />10 znakow szeroki. tego nawet word nie potrafi.

Potrafi! (moj 2.0 na pewno)

> Ze sie tak spytam: PO CO?

Jedna rzecz jedynie mi sie w DN nie podoba:
Kopiowanie wielu plikow zjmujacych kilka dyskietek;
w NC po prostu f5, i program kazal zmieniac kolejno dyskietki,
w DN wczytuje do bufora, a potem wywala komunikat, ze na dyskietce brak
miejsca

ps. moze w najnowszym to poprawili?. Wlasnie go sciagnalem, to wyprobuje..
pps. Jak w tin-ie wyslac list? Pojawia mi sie okienko z trescia listu, a
dalej nie wiem....:-(((

G.Wnek
virek_at_zeus.polsl.gliwice.pl