Re: Problem z CDD2600

Autor: Edward (edivks_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 13:11:13 MET DST

Mariusz Szymukowicz <manix_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<33512859.3637413_at_news.nask.pl>...
> Witam szanownych kolegów
>
> Po 8 godzinach męczarni nie udało nam się tej nagrywarki zainstalować.
> Problemy były takie:
> - pod DOS próba odzczytu płyty blokowała system
> - pod WIN95 po wielu próbach przy odczycie z płyty występują
> przekłamania w plikach, a oprogramowanie nie znajduje napędu CDR.
>
> Konfiguracja:
> PENIUM 133, 32MB RAM, 2GB HDD
> Terminator jest.
> System instalowany na nowo.
>
> Wszystko wygląda bardzo dziwnie, bo błedy przy odczycie występują w
> tych samych miejscach.

> [...]

Przyczyną występowania przekłamań morze być źle ustawiony terminator w
KONTROLERZE SCSI (sam miałem takie kłopoty z ADAPTEKIEM).
Jeśli chodzi o oprogramowanie to niestety z CDD2600 działają tylko
najnowsze programy, ja używam: GEAR 4.01 , ADAPTEC CD CREATOR 2 , EASY CD
PRO 95 v2.0.039

Edward edivks_at_free.polbox.pl