Re: Co jest z tym Windows-em 95 ???

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 10:40:39 MET DST

: No nie wiem czy ktoś zdoła się włamać do Linuxa przez pół godziny ;)

Jakies 60 sekund to az nadmiar czasu.

: Nawet jeśli mu się to jakimś cudem w sposób niezauważony uda dokonać
: to za dużo szkód raczej nie narobi ;)

A to zalezy co masz przygotowane. I co chcesz popsuc.
Zalozenie konta np. to kolejne parenascie sekund.
Sciagniecie i odpalenie jakiegos programu ktory sie np. o okreslonej
godzinie uaktywni i zadzwoni pod wskazany numer to tez w sekundach
liczone.

: Pomijając już fakt po co ktoś miałby się włamywać na zwykły komputer z
: dial-upem ...

To chyba nie pomijalne .. bo faktycznie nie wiem po co.
Pozatym skad wiedziec ze ma on linuxa, jakie ma IP no i pytanie:
Po co w domu instalowac caly pakiet sieciowy ? Chyba tylko po to zeby
mialo co w pamieci siedziec.
Przy instalacji trzeba myslec. Jesli to ma byc stacja robocza to
75% nie potrzeba instalowac. Jesli server to sie sciaga patche do
zabezpieczenia. A jesli sie nie mysli i nie sciaga to i z DOSem moga byc
problemy :))

 Slawomir Sidor