Re: DOS Navigator 1.50 (ju+ nie beta )

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 13 Apr 1997 - 18:49:44 MET DST

> Widzialem wielu zatwardzialych konserwatystow, ale kiedys i tak zmienisz
> zdanie i przyznasz nam dosnavigatorowcom racje...Moj kumpel tez sie
> dlugo przestawial, a skusil sie dopiero gdy dn mogl czytac rary,
> oblugowac szybko te archiwa (a nie czekac godzine na czytajacego
> archiwum arj z dyskietki nortonka - bez mozliwosci przerwania tego
> procesu)...

Tez kiedys bardzo sie bronilem przed Dos Navigatorem. Przestawilem sie
jednak kiedy potrzebowalem troche pogrzebac po archiwach wielkosci
kilkudziesieciu MB z kilkoma tysiacami plikow w wielu podkatalogach. Przy
uzyciu NC bylo to niewykonalne... Pozniej zmienilem sobie brzydkie szare
kolorki DN na ladne niebieskie i teraz juz bez DN obejsc jest mi sie
ciezko.

KM