Re: Odp. AMD vs Cyrix

Autor: Jan Miller (milo_at_zigzag.pl)
Data: Tue 15 Apr 1997 - 00:50:51 MET DST

Rany !!!
        Nie wiem ile lat mają panowie, ale albo jesteśćie cybernetycznymi dziećmi,
albo ztechniczniałymi gnomami. Wasz poziom dyskusji przypomina bełkot
przechwałek z jakiegoś futurystycznego "pulp fiction" w stylu przyganiał
procesor twardzielowi. Nie chce mi się dłużej Was słuchać

P.S. Swoją drogą sporo tu takich czczych dyskusji (US Robotics rulez, WD
rządzi, Gravis panem,... Irena Santor najlepszą piosenkarką, Irek Sekuła to
mój idol, Zbigniew Wodecki Fan Klub...).

PANOWIE, WIĘCEJ FANTAZJI !!!

Milo_at_zigzag.pl