Re: Kompresja dysku

Autor: Bartek Kaczynski (bart_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 14 Apr 1997 - 22:50:56 MET DST

Łukasz Bajoński wrote:

> kadi_at_kaszub.ternet.pl (Arkadiusz Sliwinski) wrote:
>
> /> Hej!
> />
> /> Czy istnieje jakis programik, ktory moze skompresowac duza partycje
> /> pod W95?
> /> DblSpace wywala mi komunikat, ze nie moze skompresowac partycji
> /> wiekszej niz 512MB.
>
> DriveSpace z Plusa radzi sobie z tym problemem :)
> Chociaż zawsze lepiej kupić większy dysk niż eksperymentować z
> kompresorami :(
>
> />
> /> --
> [...]
A propos kompresorow, czy ktos uzywa z Was Jam'a 1.25 - moim zdaniem to
jeden z najlepszych kompresorow, o innej logice niz wszystkie
stakero-drivespacy, jest latwy i nie powoduje niekompatybilnosci. Zaluje
tylko ze wolno chodzi z poziomu G95, ale to da sie przezyc. Wyobrazcie
sobie gierke ktora zajmuje 100 MB z 5000 plikow - razem zajmuje to
pewnie ze 200MB, no alokacja plikow, a tak to wrzucam na jama i sie nie
martwie...
                        _bartek

--
--------oooOOOOOO K A C Z Y OOOOOOooo----------
mailto:bart_at_free.polbox.pl &  kaczy_at_hotmail.com